Novinky

Spuštění našeho nového portálu.


Editovat nebo přidávat více novinek můžete v sekci Moduly v modulu Novinky.

 Události
 Kalkulačka měn
 Doporučte nás
  • Podělte se o pozitivní zkušenost z naší spolupráce a doporučte nás Vašim známým a přátelům:
 Platby
MaestroBankovní převod

Reklamace

Uplatnění reklamace
Spotřebitel při uplatnění záruky má, jde-li o:
  • vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
Reklamační záznam
Pro bezproblémové a rychlé vyřízení případné reklamace si vyžádejte e-mailové zaslání našeho formuláře Reklamační záznam.
 
Vyřízení reklamace
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. 
Dotazovací povinnost o průběhu či stavu reklamačního řízení je vždy (v souladu s příslušným ustanovením OZ), na straně reklamujícího. Informovat se lze na telefonu 723328249 nebo emailem na adrese info@kineziotejpy-atd.cz. 

Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalu vyhovujícího nárokům přepravy dodaného zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.